יום שישי, 26 בנובמבר 2010

האם יש אצלך בעיות בגלישה בבלוג לאחרונה?

אחד מן הקוראים הקבועים בבלוג, כותב לי כי בשבועות האחרונים, הוא נתקל בבעיות להיכנס לבלוג.

לדבריו, כל פעם שהוא מנסה להיכנס לבלוג, האינטרנט נתקע, ותוקע לו את כל המחשב.

הוא חושד, שישנה איזו בעיה בבלוג.

אני לכשעצמי לא נתקלתי בשום בעיה בגלישה בבלוג לאחרונה.

לפיכך, אני פונה אל קהל הקוראים, ומבקש לקבל משוב, האם לאחרונה נתקלתם בבעיה כלשהי בבלוג?

או אם יש לכם איזו הערה על עיצוב הבלוג והתצוגה, אשמח לקבל.

תודה על שיתוף הפעולה.


הערה נוספת, יתכן, שהבעיה מצויה דווקא אצל גולשי 'נתיב'.

אפשר להגיב בבלוג, בצורה אנונימית, בלי לחשוף שום פרט מזהה.

8 תגובות:

  1. גם אני נתקלתי באותה בעיה, כבר יותר משבוע.
    העלתי עכשיו את הבלוג דרך דפדפן כרום של גוגל (במקום אקספלורר). כדאי לפנות לשירות אצלו מאוחסן הבלוג ולדווח.

    השבמחק
  2. אצלי לא היתה כל בעיה. אני נכנס בדר"כ דרך פיירפקס.

    השבמחק
  3. אני גולש בדרך כלל דרך פיירפוקס, ואכן לא היתה אצלי בעיה.
    בדקתי באקספלורר, וראיתי שגם אצלי יש בעיה.

    בטלתי שינוי שעשיתי לפני שבוע:
    ברשימת שמות המשפחה, וכעת עובד אצלי באקספלורר, אשמח לשמוע איך זה אצלכם. האם נפתרו הבעיות?

    השבמחק
  4. אכן, עכשיו עלה באקספלורר

    השבמחק
  5. אני נכנס כמעט כל יום, דרך פיירפוקס ולא דרך נתיב, ומעולם לא היתה שום בעיה.

    השבמחק
  6. גם אני בדפדפן פייר-פוקס. אין בעיות כלל.

    השבמחק
  7. אני גולש מאקספלורר וכעת אין כל בעיה.

    השבמחק
  8. כן גם לי זה תוקע את המחשב

    השבמחק